Wednesday, January 21, 2009

Doruk 1 yasinda


Kaldigim yerden baslamak istedim hem boylece bu cook onemli gunu atlamamis olacagim..
Doruk bey 9 kasim gunu 1 yasini doldurdu. Dogum gunu kutlamalarinin ayrintilarina girmeden once Doruk icin ufak bir not:Canim oglum tam 1 yildir yasamimiza renk katiyorsun. Bu 1 yil nasil gecti gercekten de anlamadim. Dogum sancilarimin baslayip, hastaneye yetistigimiz, seni ilk kez kucagima aldigim hayatimin o en guzel gununden bu yana 1 yil gecmis. Oysa tum bu anlar daha dun gibi. Herkes zaman cok cabuk geciyor, Doruk'un bebekligini doya doya yasa diyordu. Gercekten zaman cok hizli gecti ama neyse ki ben her anin tadini doyasiya cikardim. Simdi artik bebeklikten cocukluga adim atiyor olsan da benim hala minicik bebegimsin. Iyi ki dogdun canim oglum. Seni coook seviyorum.

Doruk'un dogum gununu cok keyifli bir yer olan La Costada kutladik. Aslinda buranin bahcesi ve deniz kenarindaki alani cok daha keyifli ama hava guzel oldugu halde o kadar cocukla disarida olma riskini goze alamadik. Ama icerde de genisce bir alan oldugundan gayet keyifli ve rahat bir parti oldu. Aile fertlerimiz ve tabii Doruk'un arkadaslariyla 35 kisi kadar olduk. Doruk o gun ilk defa ilk arabam oyuncagini iterek kendi basina yurudu.Hediyelerini acarken gulucukler sacti ve pastasina tam anlamiyla bayildi. Parti sonrasi evde de oyuncaklar arasinda kendini kaybetti. Kisaca doya doya bir 1. ays gunu yasadi.





No comments: