Tuesday, November 24, 2009

Doruk'un en favori mekani PARKLAR


Doruk hemen her cocuk gibi parklari cooooooo...k seviyor. Onceden salincaklari tercih ederken artik salincaklarda hemen hemen hic sallanmiyor belki de evde bahcede de oldugundan bilemiyorum. Artik onun favorisi kesinlikle kaydiraklar. Yuksek, alcak, acik, kapali hic fark etmez yeter ki kaydirak olsun e tabii biraz yuksek olursa daha keyifli oluyor ama yine de hepsini cok seviyor. Bende havayi her guzel buldugumda onu parka goturuyorum. Hatta kasim ayi ortasinda olmamiza ragmen su gunlerde hemen hergun parktayiz. Parklara gelen cocuklarin yaslarina dikkat ediyorum da sanirim bu hic bitmeyecek bir heves:)

1 comment:

KayserilLi said...

benimde en favori mekanim parklar. cocuklugumu acaba tam yasiyamadimmi? yok ya yasadim ben herseyi, ama icimdeki bu park sevdasi neden dinmiyor hic:)