Sunday, June 15, 2008

Babalar gunu







Babalar gunumuz dolu dolu ve ilklerle dolu gecti. Babamiz bugun kendine izin verip ise gitmedi ve butun gunu bizimle gecirdi. Tabii Doruk'un keyfine diyecek yoktu. Ilk olarak sabah bizimle kahvalti sofrasina oturdu ve ilk defa ekmek,peynir ve yumurta sarisinin tadina bakti:) Aslinda doktor kontrolumuz yarin ve henuz mama-meyve ve sebze corbasi menumuze birsey ilave olmadi ama ben yarin kahvaltinin ilave olacagini dusunerek doktorumuzun ek gidalara iliskin verdigi listede peynir ve lop yumurta sarisi oldugu icin bugun biraz istisna yapip kurallarin disina ciktim:) Ve Doruk her verdigim minik lokmayi afiyetli yedi. Ben de anladim ki Doruk mamadan ziyade bizim yedigmiz tarz seyleri daha severek yiyecek.Kahvalti sonrasi ise havuz fasli yaptik. Ben yuzmek yerine kameramanligi tercih ettim. Doktorumuz su sicakligi 23-24 oldugunda denize izin vermisti ama biz sadece belimize kadar cok kisa bir havuz macerasi yasadik yani yine kurallar cignendi:) Doruk ilk etapta pek bir sey anlamadi ancak dusu ve suyu cok sevdigi icin hic sesi cikmadi. Surati biraz degisince yuzmekten korkmasin diye hemen cikarttik zaten. Ama sonra havuz basinda vakit gecirirken suyu kesfedip tekrar girmek istedi; kurallari daha fazla cignememek adina sokmadik:) Bugun kurallar cignendi ama Doruk babasi ile harika bir gun gecirdi.
Canim sevgilim nice mutlu babalar gunlerine:))

4 comments:

DURU'NUN SAYFASI said...

Sadece Doruk'un ilkleri degil ayni zamanda senin de ilklerin olmus.Benim tanidigim Esra icin bu kurallari cignemek gercekten zor olmustur ve eminim biraz Cenkin payi vardir:))) İyi yapmissiniz bizde Çesmedeydik giydik bikinileri ama maalesef bizim kuzucuk korktu cok ayaklarini bile zar zor soktuk suya. Bakalim artik kismet haftaya tekrar deneyecegiz.
opuyorum cok.

doruk'un sayfası said...

Sorma valla gercekten benim icin de ilklerle dolu bir gun oldu ama inan ki bu iste Cenk'in hic payi yok bir an gaza geldim :)) Eh artik siz de cesmeli oldugunuza gore cesmede bir deniz keyfi yapmak sart oldu hem Duru'yu da alistirmis oluruz:)

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
Çok iyi yapmışsınız, fotoğraflardan da ne kadar keyifli bir gün geçirdiğiniz belli. Çocuğunu en iyi anne tanımıyor mu zaten? Çok aşırıya kaçmadan her türlü kural zaman zaman bozulabilir bence de... Ama insan kuralları bir kere çiğnedimi bir daha kendini alıkoyamıyor haberin olsun :))
sevgiler,
Nurdan

Ecekent said...

Saat 00:39 burada..eminim ailece uykunuzun en tatli yerindesiniz...
ilk kez Doruk'un sayfasina girebiliyorum ve daha once neden buna sansim olmadi diye hayiflaniyorum..
Harika bir yer burasi..yazdiklarini okumak ne kadar keyifli anlatamam..eminim yillar sonra Doruk bunlari okurken herkesden ve herseyden cok keyif alacak..
Tabi ki benim onla aramda ayse doruk iliskisi olacagi icin kim bilir belki o burda universite egitimini alirken biz beraber okurur okur egleniriz bu satirlari..
seni cenki ve en onemlisi Doruku kocaman opuyorummm...