Wednesday, September 17, 2008

Doruk 10 aylik


10. ayimizi da birkac gun once geride biraktik. Bu ay Doruk'ta yine bir suru yenilik var. Artik clap(el cirp) deyince elini cirpiyor, come(gel) deyince eliyle gel isareti yapiyor, give(ver) deyince elindekini uzatiyor, where is dady(baba nerede) deyince donup babasina bakiyor ve dad(baba) kelimesini cok rahat soyluyorbilincli olarak her ne kadar anne diyemese de ayni bakma olayini beni sorduklarinda benim icin de yapiyor:), artik eskisi kadar cok tv izlemiyor, meyve ve biskuvilerini kendi basina butun halde yiyor ve halen elinden tutunca yuruyor:) Darisi diger aylardaki yeniliklere; iyi ki dogdun.

6 comments:

karpuzzz said...

senin o gulusunu yerim bitanem benim!gicik ananla baban izmire gidecek diye goremedim seni gecen gelisimde.optum kocaman gidindan seni guleryuzlu bocegim benim!

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
epeydir bakamıyordum bloglara, ne çok şey birikmiş. Hepsini okuyuverdim bi çırpıda. Kocaman bi AFERİN Doruk'a... Daha neler neler yapacak O annesi. Önümüzdeki iki ay yaşayacaklarınıza inanamayacaksın. Tecrübe konuşuyor :)) sevgiler...

karpuzzz said...

COOOK TEMBELLESTIN ANNE SULTAN,TAA KAC ZAMAN OLDU YOK YENI YAZI YENI RESIM..
TEMBEL ANNE ISTEMIYORUZ!
LAV YU

siyap said...

nerelerdesiniiiz?
yine yoğunsunuz anlaşılan özledik valla!...

karpuzzz said...

daha az cene daha cok is anne hanim,calsimiyorsunuz,bloggerlarinizi uzuyorsunuz bilginize...

ela said...

Ay ben Doruk Paşa'mı yerim yerimmmm:-))) Ela teyzesi bugün ona hediye bakacakmış İtalya'dannnn, Doruk Paşa istanbul'a gelecekmişşşşş, Ela teyzesi onu mıncıklayacakmışşşş....Çok özledim vala çok fena hadi gelin artık istanbulaaaa:-))) tabi önce ben bi gideyim istanbula:-)))