Friday, October 3, 2008

10. ay kontrolumuz


Doruk'un bu ayki kontrolu gayet iyi gecti. Kendisi onca cabama ragmen sadece 270gr almis ama 2cm uzamis doktor gecirdigi hastaligin da kilo aliminda etkili olabilecegini soyledi ve benim az bulmama karsin doktorumuz kilo alimini iyi buldu. Ben de her zaman saglikli olsun kilolu olömasin diyorum ama annelik herhalde bu kadar az aldigini duyunca da uzuluyorum:) Bu ay aslinda herhangi bir asimiz yoktu ama doktorumuz grip asisini onerdi ve biz de Doruk daha once bronsit gecirmis oldugu icin hic dusunmeden yaptirdik. Bu grip aisis konusunda farkli fikirler olsa da ben faydasi olacagi inancindayim bakalim gorecegiz. Doruk beyin artik hemen hemen hic bir yasagi kalmadi. Yani artik her tur yeniligi deneyecegiz. Darisi diger ayki kontrollerimize:)

No comments: