Monday, July 7, 2008

7. ay kontrolumuz

Evet iki gun sonra Doruk 8 aylik olacak ve ayni gun 8. ay kontrolune gidecek ve ben daha ancak 7. ay kontrolumuzu yazabiliyorum ama bunu atlamak istemedim. Doruk'un 7.ay kontrolu yolculuk kismi haric gayet iyi gecti. 7. ay sonunda 450gr almis ve 8,500gr olmus ama malesef boy ayni kalmis:) halen 70cm(artik bu ay uzamis olacagini umuyoruz :) ) Herseyi gayet iyi cikti. Zaten bir onceki ay ek gidalara baslamistik ama 7.ay kontrolumuzde sebze corbamiza tavuk ve balik izni de cikti. Ayrica narenciye haric tum meyvelere de 7.ay kontrolumuzden beri iznimiz var. Kontrolumuzun Doruk acisindan en iyi taraflarindan biri ise yasina kadarki son asisini olusuydu. O her ne kadar bunun bilincinde olmasa da bir sonraki kontrollerimiz 1. yas gunumuze kadar artik asisiz gececek. Ama sunu mutlulukla soyluyorum ki cok sukur bugune kadarki hic bir asi Doruk'ta ates yapmadi. Yeni asilarin boyle bir arti tarafi var. Yine de bir sure icin asilara veda etmek guzel:)
Gelelim yolculuk faslina; bu seferki kontrole Kusadasindan cok yakin bir arkadasimla beraber gittik. Onun da Doruk'tan 4 ay kucuk bir kizi var ve ayni doktora gittigimiz ve ikimizin de esleri sezon dolayisiyla yogun oldugundan doktor kontrollerine beraber gitme karari almistik. Gidiste Doruk bugune kadar oldugundan farkli olarak yari yolda uyandi ve Muge surucu koltuguna gecmek zorunda kaldi ama yine de gidis cok kotu degildi. Ama donus tam bir kabustu. Doktor kontrollerimiz 3:30 ve 4 idi. Cikista izmirdeki islerimizi halledip biraz alisverise dalinca saat 8:30u bulduk. Gezerken Doruk'un da Mugenin kizi Elanin da keyfi gayet iyiydi taa ki arabaya binenene kadar. Daha 5 dakikalik yol almadan Doruk cigliklarla aglamaya basladi. Muge ile yine yer degistirdik ve ben arkaya bebislerin arasina gectim. Ama Doruk'un uyku saati yaklastigindan benim kucagimda olmasi bile ise yaramadi.Yari yola kadar cigliklarla bogustuk tabii bu arada Ela da aglamaya basladi. En son Menderes 'te arabayi kenara cekip, bizim minikleri emzirdik bundan sonra ikisi de biraz daha sakinledi ama uyumalari yine epey bir zaman aldi. Kisaca donusumuz bir kabusa donustu. Doruk daha sonraki birkac gun yine arabaya bindiginde ufak aglama krizleri yasasa da artik cok sukur ki alisti.
Bakalim bu ayki kontrolde neler olacak:)?

2 comments:

DURU'NUN SAYFASI said...

Offff tahmin edebiliyorum :( Gercekten kabusa donmus yolculuk ama o kadar da olacak defalarca uyuyarak geldi gitti pasa. Kırk yılda bir huysuzluk yapmis. Bu arada bende bir seyi kesfettim. Ben ve Duru yalnizken Duru arabada cok uslu oluyor eger arabada baska birileri varsa cıglık cıglıga aglayip beni arkaya yanina istiyor. Bizde gecen hafta Cesmeye gelirken annemle yer degistirmek zorunda kaldik. Ne kadar dogru bir tespit bilmiyorum ama senin yazdiklari okuyunca daha da mantikli gelid bu tez:) Arabada sadece basbasa olmak istiyor bizim kuzular galiba :)))

doruk'un sayfası said...

Ay sekerim galiba oyle bunu ben de bir deniyeyim ama dedigin gibi biz de ne zaman yalniz olsak hic bi sorun cikmiyor demek ki bundan boyle yolculuklar yalniz yapilacak:)