Thursday, July 24, 2008

Baba-ogul bir ilk


Evet gecen hafta hem Doruk ve Cenk icin hem de benim icin bir ilk yasadik. Doruk'un dogumundan bu yana biz Doruk'la hic ayri kalmadik. Ben isi biraktigim icin buna hic gerek olmadi. . Taa ki gecen hafta persembe gunune kadar. Gecen cuma Cenk'in kuzeninin dugunu vardi ve bende dugun icin manikur pedikur yaptirdim. Her zaman Izmirde yaptirttigim icin annem hep benle kuafore geliyordu ama bu sefer sicaklar sebebiyle Izmire gitmeye usendim ve eve birini cagirdim. Benim manikur faslim sirasinda Fatma(yardimcim) Doruk'a bakacakti ama Cenk'in yurtdisindan gelen yabanci bir misafiri(uzunca bir zamandir taniyoruz) kisitli vaktinde Doruk'u gormek istedi ve bu saatler benim manikurle cakisinca Cenk gelip Doruk'u aldi ve ilk defa 1,5 saat bensiz vakit gecirdiler. Itiraf etmek gerekirse ilk Cenk gelip Doruk'u alayim 1 saat dursun sonra birakirim dediginde pek bi kotu oldum ama benim de isim oldugundan vaktin nasil gectigini cok da anlayamadim. Tabii bu arada yaklasik bi 4-5 kez telefon ettim ama ilk ayrilik icin gayet anlasilir:) Doruk ise ofiste babasi ve misafirlerle gayet iyi vakit gecirmis. Bu durum Cenk'in oyle hosuna gitti ki ertesi gun ben kuafordeyken yine Doruk'a Cenk bakti. Ben de bu durumun keyfini cikardim:)
Not:Resimler bugun cekildi

3 comments:

Nurdan Gencturk said...

Merhaba Esra,
bence bu durumun keyfini çıkar ve baba oğul başbaşa vakit geçirmelerine bol bol fırsat tanı. Tabii telefonla aramadan :)) Ben bizimkileri içeri alamıyorum şimdi. Kendine vakit ayırmanın başka yolu yok. O yüzden hiç şikayetçi değilim bu durumdan. Hem Osman'la Zeynep de çok mutlu oluyor...
sevgiler,
nurdan

doruk'un sayfası said...

merhaba nurdancim,
kesinlikle haklisin zaten ben de o gunden beri her firsatta onlari bas basa birakiyorum
sevgiler

sib said...

mailleri kontrol ederken gönderini gördüm..tıkladım ve sayfanda gezindim, cok eglenceli:) ozellikle de doruk...Allah bağışlasın:)
sevgiler, gorusmek dilegiyle...