Saturday, May 10, 2008

Biberonla tanıştık







Doruk bey 8 mayıs günü ilk defa olarak biberonla tanıştı. Ben sürekli Doruk beyle beraber olabildiğim için bugüne kadar hiç süt sağmama gerek kalmadı (1-2 ay önce olan göğüs yaralarını da çabuk atlattığımızdan o zaman da sağmadım:) ) papatya ve rezene çaylarımızı da doktorumuz hep kaşıkla içirtti. Geçen gün Doruk bey 6 aylık olmadan 1 gün önce çaylarını artık biberonda içmesinin bir sakıncası olmayacağını düşünüp biberonlarımızı steril ettim. Ve uzun bir aradan sonra Doruk beye süt dışında bir değişiklik olsun diye biberonda papatya çayı verdim. Minik kuş sanki doğduğu günden bu yana biberon kullanırmış edasıyla iki eliyle biberona yapışıp, çayını bir güzel içti. Önümüzdeki hafta 6.ay kontrolümüz var ve ek gıda serüvenimiz başlayacak. Bu durumda biberon kullanmak gerekirse Doruk bey hazır durumda:))

2 comments:

siyap said...

maşallah valla hemen kavramış olayı :) bende biberon hiç kullanmadım şimdi de suyunu alıştırma bardağıyla veriyorum.bizde yeni ek gıdalara başladık hadi hayırlısı olsun iyi yiyen bir bebiş olur inşallah,sevgileeer...

doruk'un sayfası said...

hakikaten pek çabuk kavradı sizin de ek gıdalarınız hayırlı olsun umarım iyi yer göreceğiz bakalım
sevgilerr