Thursday, May 1, 2008

Doruk bey çok yoğun


Doruk'un şu aralar en çok ilgisini çeken şey bilgisayar. Evde benim bilgisayarımı, babasının ofisine gittiğinde de onun bilgisayarını görünce çıldırıyor. Bütün tuşlara 10 parmağıyla aynı anda basıyor. Bir de kamerayı açtığımızda keyfine diyecek yok. Ekranda kendine hayran hayran bakıp, ekranı yemeğe çalışıyor:)) Bilgisayar başındayken ise sanki çok yoğunmuş da birşeyler yetiştirmesi gerekiyormuş havasında pek bi ciddi oluyor. Kısaca minik kuşum artık çok yoğun:))

4 comments:

Arınç Çakaroğlu Adıvar said...

minik kus seniii... Basladımı bilgisayar çılgınlıgı sizde de hadi hayirlisi:)) Bizim kız o kdar cok yumrukladiki gecen hafta format atildi bilgisayarima fiziksel hasar var dedi bilgisayarcı bey:))) Dedim bizim minik bir canavarimiz var... Sira sizde galiba bakalim kimin bilgisariyari göçecek önce :))

doruk'un sayfası said...

sorma şekerim bilgisayar çılgınlığı son gaz başladı hem de benim canavarda ekranı yemeğe çalışıyor sürekli benim bilgisayar yumruklardan önce salyadan göçecek gibi :))
öptüm sizi

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,

benim bilgisayarım da Zeynep'in fiziksel tacizine uğradı. Şu anda tuşlarından biri yok. Kaşla göz arasında nasıl çıkarmayı becerdi hala anlayamıyorum. Allah'tan pek kullanılmayan tuşlardan biriydi de idare ediyoruz :))
sevgiler,
nurdan

doruk'un sayfası said...

merhaba nurdan,
bu minik canavarlarla epey işimiz var daha şimdiden böyle olduklarına göre biraz daha büyüdüklerinde yandık demektir :)
sevgiler,