Thursday, May 29, 2008

Mama sandelyesi

Mama sandalyesi konusunda çok kararsızdım. Birçok kişiden farklı farklı şeyler duymuştum. Kimisi kendi çocuğunun hiç oturmadığını kimisi ise çok uzun süre kullandığını söylüyordu. Ben de en azından ilk etapta denemek adına fiyatı çok uygun olduğu için IKEA daki sandalyelerden almayı düşünüyordum. Ben biraz kural delisi olduğum ve bilene danışmadan birşey yapmadığım için tabii ki ilk olarak kontrolkde doktorumuza Doruk'un mama sandalyesi kullanıp kullanamayacağını sordum. Bana zaten bu ay ek gıdaya başladığımız için mama sandalyesi almanın çok uygun olacağını söyledi ancak Doruk halen daha desteksiz oturamadığı için kadameli olanlardan almamı önerdi. E tabi IKEAdakinde kademe olayı olmadığından ondan hemen vazgeçmek zorunda kaldım. Birkaç yere baktıktan sonra Jokerden şu anki sandalyeyi aldım. Tabii eve gelip ilk denemeyi yapana kadar pek bir stresliydim. Ama neyse ki Doruk ilk andan beri sandalyeyi pek sevdi. Henüz öyle saatlerce oturmamakla beraber mama yerken veya ara sıra bizim yanımızda oyuncaklarıyla sandalyesinde oturuyor. Ben de sandalyeden soğumaması için sıkılır sıkılmaz hemen alıyorum. Umarım bu sevgi artarak devam eder:)

No comments: