Monday, May 12, 2008

Doruk 6 aylık


Doruk bey geçen cuma 6. ayını doldurdu. Bana hep 6. ay dolunca çok farklı oluyor derlerdi hakikaten de öyleymiş. Bu ay neredeyse her gün bir yenilik oldu. Artık etrafa çooooook bilinçli bakmaya başladı. Gördüğü herşeyi merak ediyor ve ağzına götürerek tanımak istiyor:) ; yavaş yavaş insanları ayırt ediyor; eline geçirdiği bir bezin veya battaniyenin arkasına saklanıp bize cee yapıyor; yüzüstü döndükten sonra tekrar sırt üstüne geri dönebiliyor; çok güzel kahkahalar atıyor; ayağındaki çorapları çıkarıp, ayaklarını ağzına alıyor.... Bunların dışında dış görünüm olarak da bir değişikliğimiz var saçlarımız uzadı:) Kısaca bu ay pek çok yenilikler oldu hayatımızda. Bu ayki en büyük yenilik elbette ek gıdalara başlayacak olmamız ama doktor kontrolümüz bu hafta perşembe olduğu için henüz bu konuda birşey yazamıyorum tek söyleyebileceğim biz birşeyler yerken bize ağzından salayalar akıtarak baktığı:) Bakalım ek gıdalar başlayınca ne olacak. Bu konuda heyecan Doruk'ta.
Canım oğluşum beraber daha nice yeniliklere.

8 comments:

siyap said...

canım çok doğru 6.ay da çok şey değişiyor,aslında dikkat ettim her ay dönümünde yeni bir şey oluyor,ne güzel değil mi bunlara şahit olmak...zaten 6 aylık olunca artık bebişlikten çıkıp çocuk oluyorlarmış ve çok doğru her şeyden anlamaya başlıyorlar.

ben bazen ceren'e büyük çocuk gibi davranıyorum sanki herşeyi anlıyor gibi geliyor artık...

siz yemek yerken atılıp o da yemek istiyorsa ek gıdalarla arası iyi olacak demek.bizim de 4 ve 5.aylarda öyleydi yemek yerken hiç bizi rahat bırakmazdı ve şuan güzel yiyor maşallah.inşallah Doruk'da öyle olur.zaten maşallah topik topik çok tatlı ısırasım geldi keratayı :)) öpüyoruz,sevgileeer...

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
daha önce bana söylediklerinde inanmazdım ama zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Ve artık ne kadar çok sürprizlerle dolu...
Ek gıdalara başlama başlı başına bir macera. Umarım sizin için de keyifli olur... Ama Doruk'un sorun çıkaracağını sanmıyorum ben...
sevgiler,
Nurdan

Nurdan Gencturk said...

Esra tekrar merhaba,
herhalde biliyorsundur, Arınç dergi için yazı yazmıştı. Sen de yazmak ister misin? Eğer OK dersen nurdangencturk@gmail.com adresimden bana cevap atar mısın...
sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası said...

merhaba siyap,
hakikaten bana da artık bebeklik havasından çıkmaya başladı gibi geliyor ve bence kesinlikle herşeyi anlıyorlar
ben yanıt yazana kadar ek gıdaya başladık şimdilik maşallah ii gidiyor bakalım inşallah böyle devam eder
sevgiler,

doruk'un sayfası said...

nurdancım merhaba,
gerçekten zamanın nasıl geçtiğine inanamıyorum Doruk'un 6 hatta şu anda 6,5 aylık olduğuna inanmak zor ben İzmirden dönüp bilgisayar başına geçene kadar ek gıdalara daha doğrusu ek gıdaya başladık şimdilik iii gidiyor ve keyifli olacak gibi bakalım
sevgiler,

ela selin said...

6. ayiniz kutlu olsun!!
Bizim en cabuk gelisme kaydettigimiz aylar 6, 8 ve 10. aylar oldu. Yari yasta keramet var hakikaten. Belki de ek gidalara gecmenin verdigi ek enerjiden kaynaklaniyor.
Daha nice 6 aylara...

DURU'NUN SAYFASI said...

Nice Nice 6 aylara yıllara Esracim... Saglik ve mutluluk icinde buyusunler hep beraber :))

doruk'un sayfası said...

merhabalar,
geç yanıt için üzgünüm ama sitede açıkladığım gibi internet problemimiz dolayısıyla ancak yazabiliyorum iyi dilekleriniz için teşekkür ederim