Sunday, March 30, 2008

Doruk'un ilk makosenleri







Sevgili kuzenlerim Neslihan ve Meltem geçen sene ben hamileyken Amerika'ya gittiler. Biz de orada bebek kıyafetleri çook ucuz olduğundan onlardan Doruk için alışveriş yapmalarını rica etmiştik. Hem bizim adımıza hem de kendileri alışveriş yapınca bir de baktık Doruk için neredeyse koca bir bavulla dönmüşler. Hepsi birbirinden güzel ve minik kıyafetler,battaniyeler, uyku tulumları,havlular ve ayakkabılar...
Ama içlerinde benim bir favorim vardı: RL makosenler. Hamileyken bile dolabı açıp açıp makosenlerin minik oğluşumun ayağında nasıl duracağını hayal etmeye çalışıyordum.
26 Mart Doruk'un amcasının yaş günüydü ve biz de ofiste yapılacak kutlamaya katılmak üzere hazırlandık. Ve Doruk ilk kez makosen ayakkabılarını giydi. Tam bir küçük adam oldu. Tabii ki herkes durup durup ayakkabılarına baktı.

Eh artık ayağımızdan hiç çıkarmayız:))



3 comments:

DURU'NUN SAYFASI said...

Ben o minik makosenlerin icindeki minik ayaklari yeriim yahu...

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
ben hamileyken, Paris'e giden kuzenim de Zeynep için, bordo kadifeden bir çift ayakkabı getirmişti. Hamileliğim boyunca ben de sık sık bakmıştık gülümseyerek bu ayakkabılara :))
Bu arada yurtdışında gerçekten çok uygun bebek kıyafetleri. Burada indirim dışında alışveriş yapmak neredeyse enayilik. Bazı markaların yanına ise indirimde bile yaklaşılmıyor...
Güle güle giysin Dorum makosenlerini ve bol bol gezsin...
sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası said...

teşekkür ederiz