Wednesday, March 19, 2008

Gaz için

Doruk 3 ayını devirmesine rağmen ne yazık ki hala çok gazlı. Doktorumuz gaz probleminden bahsedince hemen benim durumumu sordu. Onca dikkatime rağmen bende de inanılmaz gaz var. Ve ben gazlı olduğum sürece Doruk da aynı şekilde gazlı olacakmış. Ama 3 aydan sonra gaz bağırsaklarımıza indi ve normalde gelişimi için her sabah yaptığım gerdirme ve esnetme hareketleri inanılmaz işe yarıyor. Gaz sancısı başladığı an hemen egzersiz yapıyoruz ve gazlar çok hızlı bir şekilde bizi terk ediyor.

Her şeye rağmen bu gazlardan en kısa zamanda tam anlamıyla kurtulmak ümidiyle.

2 comments:

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
biz Zeynep doğduğundan beri Desitin kullanıyoruz. Arada unuttuğum oluyor ama hemen her bez değişiminde sürüyorum, bugüne kadar hiç pişik olmadı. Ek gıdalarla birlikte Doruk'un kakasının kıvamı sertleşmeye başlayınca daha çok kızarıklık yaşayabilirsiniz. Zeyno'nun kakalı bezi 5-10 dakika bile poposunda kalsa hemen kızarıyor şimdi. O nedenle kakalı bezi mümkün olduğunca çabuk değiştirmeye çalış ve desitini kesintisiz kullanmaya devam et bence. Bu arada 6. ayda gaz maz kalmıyor. Kalsa da kendiliğinden gayet güzel çıkıyor. Hem de gümbür gümbür :)

sevgiler...
Nurdan

doruk'un sayfası said...

Size de merhaba,
desitin hakikaten dorukda da mucize yarattı
demek ki daha uzunca bir süre kullanacağız
gaz konusunda da gazsız günlerimizi dört gözle bekliyorum umarım bizim de 6.ayda bu faslımız biter
ben arınç vasıtasıyla sizin sitenizi epeydir bir takip ediyorum ama doruk gündüzleri pek uyumadığı için akşama pek halim kalmıyor o yüzden hiç yorum yazmak kısmet olmadı ama harika bir site olmuş
zeynep'in gelişimini takip etmek çok keyifli
yorum için teşekkürler
sevgiler,
esra