Wednesday, March 19, 2008

ilk tatilimiz

Ailece ilk tatilimizi pamukkaleye yaptık. Ben giderken biraz tedirgindim ama Doruk o kadar uyumluydu ki benim tüm tedirginliğimi aldı. Genç İşadamları Derneğinin düzenlediği turla gittik. Tabii herkes otobüsle biz kendi arabamızla ki bu hakikaten iyi bir karardı. Yola akşamüstü 5:30 gibi çıkınca Doruk bey yol boyunca uyudu. Otele vardığımızda saat 8 civarıydı. Otele check inimizi yaptık ve bizi odamıza götürecek bellboy geldi. Otelin bir ana binası ve dışarıda havuz etrafında birkaç binası daha vardı. Bize dışarıdaki binalardan birini vermişler. Neyse başladık bellboyu takip etmeye binanın önüne gelince bellboy bize odamızın üçüncü katta olduğunu söyledi asansör olmadığını öğrenene kadar bu hiç önemli gelmemişti:)

Tabii Doruk kendi arabasında eh arabasız hareket etmek olmaz biz tatil boyunca arabayla 3 kat aşağı 3 kat yukarı inip çıktık. Ama esas bomba yemek için restorana gittiğimizde karşımıza çıktı. Restoran ana binanın 2inci katındaydı ve oradada da asansör yoktu:) Kısaca tatil bizim için tam bir spora dönüştü.

Doruk haftasonu boyunca gayet keyifli ve uyumluydu. Tabii ev gibi değil herşey saatle olduğu için sabah kalkıyoruz Doruk emdikten sonra onu giydirip kahvaltıya daha sonra dışarıda gezmeye kşam olunca akşam yemeği faslı bizimki tam anlamıyla bitap düştü.

Pazar günü toplanıp yola koyulacağımız sırada Doruk başladı mızmızlanmaya. Yolda uyur umuduyla carseatine koyduk. 1 saat kadar uyuduktan sonra uyandı hem de ne uyanış sürekli ağlıyor. Tam o sırada yemek yenecek yere gelmiştik hemen emzirme zamanı geldiğinden acıktığı için ağladığını düşünüp emzirdim. Ne yazık ki emdikten sonra bile susmadı. Havası değişsin diye restorana girdik ama nafile bir ağlama ki gözlerden yaşlar fışkırıyor. Belli ki çok gazı var ve tabii bi de 2 günde 1 kaka yaptığı için o gün kaka günü ve bu da inanılmaz sıkıntı veriyor. Benim elim ayağım birbirine dolandı. Gezideki bayanlardan biri hemen bir masanın üzerine battaniye koydu ve benim Doruk'a her sabah yaptırdığım gerinme hareketlerini yapmaya başladı. Bir anda Doruk gaz çıkarmaya başladı. Doruk'u epey bir rahatlattıktan sonra kucağımıza aldık ama onca gaza rağmen Doruk tekrar göz yaşlarına boğuldu. Bu sefer de aynı bayan Doruk'u karın üstü tutarsak rahatlayacağını söyledi. Hakikaten de karın üstü tutup sırtını sıvazlayınca bir anda sustu ve biraz sonra kakasını yaptı hem de sırtına kadar. Ev dışında kaka yaptığında ilk kez bu kadar batmıştı. Arabada biraz zorda olsa temizlenmeyi başardık.

Doruk sonunda epey bir rahatladı ama yemeğe döndüğümüzde hala daha huzursuzluğu vardı yine de canım oğluşum kalan yol boyunca uyudu. Eve geldiğimizde ise tüm ruh hali birden pozitife döndü meğer Doruk bey evini özlemiş...

Herşeye rağmen bu ilk tatilimizdi ve Doruk genel olarak çok uyumlu ve tatlıydı. Darısı diğer tatillere.