Saturday, April 19, 2008

5. ay kontrolümüz ve Doruk hasta :((

Cuma günü doktor kontrolümüz vardı ve normal şartlarda perşembe günü İzmir'e gelecektik ama çarşamba sabah Doruk öksürerek ve hırıltılarla kalktı. Ben geçen haftadan beri polen allerjilerimle boğuşuyordum tabii öksürük ve ses kısıklığım da vardı ama ben hepsini allerjiye bağlamıştım. Meğer allerjiye ilave bir de viral bir virüs almışım tabii virüs benden hoop Doruk'a atladı:( Salı günü biraz hapşırıyordu ama çok önemsememiştim ama çarşamba öksürük ve hırıltı ilave olunca hemen toparlanıp düştüm yollara (bu arada Doruk'la başbaşa ilk uzun yolumuzu yaptık bunu ayrıca yazıcam). Randevuyu öne almaya çalıştım ama doktorumuz geçen hafta yurtdışında olduğundan bu hafta çok yoğundu ve acilse hemen gelin dediler. Ama Doruk'ta ne ateş ne keyifsizlik maşallah ben de cumaya kadar beklemeye karar v erdim. Nasılsa İzmirdeydik ve acil birşey olursa doktor 5 dakika mesafede idi. Çarşambadan cumaya sadece öksürük biraz arttı ama ateş olmadı.
Dün doktorumuzun yolunu tuttuk anneannemiz bu sefer bizi yalnız yollamadı. Doruk 850gr almış ve tam 4 cm uzamış ama kontrolde bronşit başlangıcı olduğu ortaya çıkınca tepemden sanki kaynar sular indi. Herhalde bi 10 saniye kadar şoktan donup kaldım. Doktorumuz hemen antibiyotik ve öksürük şurubu verdi. Ve bu ay olacağı prönomokok ve rota virüs aşılarını dahaftaya erteledi. Önümüzdeki cuma tekrar hem kontrole hem de aşı olmaya gideceğiz. Bu arada da 2-3 gün evden çıkmak yasak. Bu durumda Kuşadası'na hiç dönmüyoruz ve 1 hafta daha İzmir'de anneannemizde kalacağız.
Yalnız bu hastalık olayı çok kötü birşeymiş. Doruk ilk defa hasta oldu ve her öksürdüğünde etrafına noluyor gibisinden bakışlar atıyor. Neyse ki keyfimiz yerinde ve ateşimiz yok.
Ah minik kuşum bir an önce iyileş ve bir daha sakın hasta olma...

2 comments:

Nurdan Gencturk said...

Merhaba,
geçmiş olsun. Henüz blog'a yazmaya fırsat bulamadım ama Zeynep de hasta. Hem de Doruk'la aynı şekilde... Bu havalar çok tehlikeli. Koca bi kışı hastalıksız atlattık ama maalesef sonunda yakalandık. Umarım çabucak geçer...
sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası said...

Merhaba,
Size de geçmiş olsun. Valla ben de aynı şeyi düşündüm koca kış hastalıksız geçti neredeyse yaz geldi sayılır biz perişan. Umarım bu son olsun en azından biraz daha büyüyene kadar. Kendinize ii bakın.
sevgiler,
esra