Tuesday, April 29, 2008

İzmir yolculuğumuz


Bu yazıyı evvelki hafta Doruk'u doktora götürdüğümde yazmak istiyordum ama araya hastalık girince şimdiye kaldı bu arada bir de dönüş macerası eklendi...
Anne oğul ilk kez uzun yol maceramızı İzmir'e Doruk'un doktor kontrolü için gerçekleştirdik. Babamızın işleri yoğun olduğundan baş başa gittik:) Uzun yol dediğim 1 saat 15 dk filan ama tabii bizim için baya uzun bir yol hele ki Doruk beyin tek başına yanında kimse oturmadan gerçekleştirdiği ilk uzun yolculuktu. Normalde perşembe veya cuma sabahtan gidecektik ama Doruk öksürmeye başlayıp hırıltıları artınca ben çarşamba günü apar topar yola koyuldum. Bizim bebek arabamızın oturma kısmı aynı zamanda normal arabaya da ekstra bir aparat yardımıyla monte ediliyor. Tabii arka koltukta ve ters oturur pozisyonda. Ben Amerikadan bir arkadaşımdan gelirken araba aynası(daha sonra resmini çekip bloga koyacağım) almasını rica etmiştim. Araba aynası arka koltukta Doruk'un araba koltuğunun takıldığı koltuğun baş kısmını takılıyor ve üzerinde çeşitli renkler ve oyuncaklar var. Uzaktan kumanda ile bu oyuncak çeşitli müzikler çalıyor ve renkler yanıp sönüyor ve bu ayna sayesinde arabayı kullanan kişi dikiz aynasından bebeği takip edebiliyor. Kısaca oldukça yararlı birşey. Bu aynanın yanı sıra Doruk'un özel müzik cdlerini de yanıma alınca yolculuk için hazırdım. Şansıma onca hazırlığa gerek kalmadan Doruk daha bizim siteden çıkmadan uyuyup kaldı. İzmir'de alt geçit çalışmalarının yapıldığı bir noktada trafik kilitlenince uyanacak diye baya korktum ama korkum yersiz kaldı ve Doruk annemlerin evinin kapısının önüne gelene kadar gözlerini açmadı. Bu rahat ve sorunsuz yolculuk sonrası artık heryere gidebileceğimi anladım:))

2 comments:

ela selin said...

ancak iade-i ziyaret yapabiliyoruz. Doruk bey pek tatlıymış maaşallah:)
Bebekle yalnız rahat yolculuk yapabilmek çok büyük şans. Bızim kız 7. aya kadar bana her araba yolculuğunu kabusa çeviriyordu. Daha sonra Tarkan'ı keşfettim:) Tarkan Cd'sini koyunca mışıl mışıl uyuyor neye hikmetse:)) Şu araba aynasını çok merak ettim. Ben normal bir dikiz aynası kullanıyorum zımbırtısızından. Epeyi faydasını gördüm. Ama sizinki çok faydalı bir edavata benziyor.
sevgiler İzmir'e

doruk'un sayfası said...

merhabalar hoşgeldiniz,
yolculuklarda hakikaten önemli olan sevdikleri birşeyi bulabilmek zaten genelde çok geçmeden uykuya dalıyorlar yani en azından bu aylarda aynanın resmini siteye ilave ettim hakikaten çok işe yarıyor
sevgiler,