Monday, April 7, 2008

Doğum sonrası ilkler

Doruk için doğmadan önce bebeğim kitabı diye birşey aldık. İçindeki sayfalara ilkleri, fotoğrafları soyağacı vs. tarzı şeyler yazılıyor. Çok hoş bir kitap. Biz tabii içini sonradan güzel bir şekilde doldurabilmek için doğumdan itibaren kitapta belirtilen ilklerin hepsini bir kağıda yazdık. Ben de ne zamandır Doruk'un ilklerine ilişkin bir link yazmak istiyordum ve buna doğum ilkleri ile başlamaya karar verdim. İşte Doruk'un doğum itibariyle bazı 'ilk'leri;

Doruk'u ilk saat 13:50de emzirdim
İlk harçlığını Bahaittin Dedesinden aldı
Doruk'a söylenen ilk şarkı doğum hemşiresi tarafından doğar doğmaz 'minik kurbağa'
İlk piyango biletini Gülseren teyzesi doğduğu gün aldı
Doruk'un hastaneye gelen ilk ziyaretçileri Gülseren teyze, Melek teyze ve Yılmaz amcaDoruk'un hastaneye gelen ilk arkadaşı Duru
Doruk'un altı ilk saat 23:15te değişti
Doruk ilk fırçasını benden emzirmeye çalıştığımda emmediği için saat 06:30da yedi
Doruk ilk kez sarılığına iyi gelsin diye 12 kasım 2007 saat 15:40da su içti
Doruk'un göbeği 20 kasım 2007de düştü
Doruk ilk dr kontrolüne 21 kasım 2007de gitti
ve Doruk ilk banyosunu 24 kasım 2007de yaptı
canım oğlum beraber daha nice 'ilk'lere..

4 comments:

Nurdan Gencturk said...

Bunları kayıt altına alman ne güzel. Ama yazacak daha çokkk ilk var... :))
sevgiler,
Nurdan

siyap said...

hep özenmiştim ilkleri yazayım diye ama o zamanlarki telaşta unutmuşum sadece gün olarak bazılarını hatırlıyorum ama saat olarak tam dakikası dakikasına çıkaramam.tebrik ediyorum valla ne güzel yazmışsın,buarada benim küçüklüğümün yazları hep kuşadası'nda geçti.babam sökeli annem izirli ve kuşadasında amcamın yazlığı vardı.gerçi bizimde vardı ama şu eski kooperatifçiler yarıda bırakıp kaçmışlardı(fantasia otel arkasında)çok severi kuşadasını bu yaz gelicez inşallah,sevgileeer...

doruk'un sayfası said...

evet biliyorum ki daha pek çoook ilk olacak bakalım ne kadarına yetişebileceğim?
sevgiler,

doruk'un sayfası said...

açık söylemek gerekirse bu notları hastanedeyken babam ve eşim tuttu eve döndükten sonra olanların da tamamı cenkin eseri ama bundan sonrakileri inşallah ben tutacağım
o kooperatifçilerle ilgili durum ne yazık ki çok kişiyi vurmuş ben 2004ten beri adadayım ve alıştım sayılır ama bence adanın hala en iyi tarafı izmire 1 saat uzakta oluşu:) çok koyu bir izmirliyim
yaza geldiğinizde mutlaka beklerim pamuk şeker ceren hanımla doruk bey de tanışmış olurlar
sevgiler