Monday, April 7, 2008

Baba-oğul maç keyfi




Tüm bebekler gibi Doruk da televizyona çok meraklı. Televizyonu açık gördüğü anda inanılmaz bir şekilde kitleniyor. Tabii ben bu televizyon olayına çok karşıyım.Birçok yerde de aynı şeyi okudum ve bu sebepten elimden geldiğince Doruk'a televizyon izletmemeye çalışıyorum. Hatta geçenlerde bir arkadaşım kendisine bir uzmanın baby channel gibi çocuklara yönelik olan kanlların bile ne kadar kötü etkileri olduğunu anlatmış.Biz eğer bütün gün evdeysek anne oğul müzik dinliyoruz. En fazla digiturkün 400lerdeki müzik kanallarını açıyorum ki bu kanallar açıkken sadece akvaryum görüntüsü oluyor. Neyse gelelim yazımın başlık konusuna:
Doruk özellikle maçlara acaip meraklı. Kocaman yeşil bir alan ve üzerinde renkli formalarla hareket eden oyuncular pek tabii ki çok cazip geliyor. Eh babamız da futbola çok meraklı olunca her maçta bir fasıl baba-oğul maç keyfi yapıyorlar. Her ne kadar televizyon izliyor oluşu beni rahatsız etse de ikisinin beraber tv izlerkenki görüntüsü çok hoşuma gidiyor:)
Bu arada aman belirtelim baba-oğul koyu beşiktaşlılar

No comments: