Saturday, April 12, 2008

Doruk 5 aylık oldu

Ve 1 ay daha inanılmaz bir hızla geçti. Doruk artık 5 aylık ve bana sanki kocaman bi çocuk olmuş gibi geliyor. Doruk artık herşeyin çok daha farkında ve hemen her derdini pek güzel anlatıyor. Tabii ne anlattığını sadece ben anlıyorum ama zaten bu da ona yetiyor. Mesela parkında yatmak istiyorsa sürekli parkına bakıyor, salıncağına binmek istiyorsa sürekli salıncağa bakıyor. Acıktığı zaman çok farklı bir ses çıkarıyor. Uyumak istediği zaman kafasını yatar pozisyona getiriyor ve daha bunun gibi bir sürü şey. Bi de tabii istemedikleri var:hiç giyinsin istemiyor. Sürekli iç bodysi ile dolaşsa ondan mutlusu olmayacak. Ama tabii havalar ne yazık ki henüz buna müsait değil ve giyinirken sürekli bir çekişme halindeyiz:) Neyse ki tek çekişmemiz bununla sınırlı. Genelde gayet keyifli ve neşeli. Gaz problemimiz de eskiye oranla epey bir azaldı. Gazımız tam hız devam ama artık eskiye göre çok daha rahat ve kolay çıkarabiliyor. Doruk ayrıca artık oyuncaklarla çok daha bilinçli oynuyor. Hatta aşağıya doğru çekince yüzgeçleri oynayan balığını bile kendi başına çekiştirebiliyor. Bir de son 1 aydır hemen herşeyi ağzına alıyor ve ben de zarar verecek birşey olmadıktan sonra hiç karışmıyorum. Çünkü bu ara tat alarak keşfetme dönemiymiş.Bu sebeple elinden almak yerine ben ona farklı farklı şeyler veriyorum. Tabii bu tat alarak öğrenmenin kötü bir tarafı var o da salyalar... Sürekli akan salyalardan ancak önlükle korunabiliyoruz ama tabii Doruk bey önlük olayını pek sevmediği için günde 3-5 kez kıyafet değişmek zorunda kaldığımız da çok oluyor.
Bu ay Doruk'un yaptığı yeni ve en hoş şey ise elleri ile benim yüzüme dokunmasıydı. Bunu o kadar çok seviyor ve tabii benim de öyle çok hoşuma gidiyor ki her uzandığında hemen eğiliyorum:) Artık oğluşum beni iyice keşfediyor ve bu beni çok mutlu ediyor.
Minik kuşum nice aylara ve yıllara.

not: fotoğraf makinam bozuk olduğu için epey bir zamandır Dorukun resimlerini telefonla çekip duruyordum eh telefonda babamızda olunca resimleri siteye koymak bir türlü fırsat olmadı. Neyse pazartesi hemen kendime bir makina alıcam ve bu yazıya resim ilave edeceğim.

2 comments:

Nurdan Gencturk said...

Sevgili Esra,
sen bir de sana sarılınca gör... Mest olacaksın mest. Zeynep son birkaç haftadır artık bayağı sarılıyor bana. Kollarını şöyle bir boynuma doladı mı benden mutlusu yok. Hele bir de bu pozisyonda yanak yanak bir süre durduk mu... Ohhh... Gel keyfim gel... Tez zamanda yaşaman dileğiyle...
sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası said...

Nurdan merhaba,
hakikaten tüm bu hareketler bir ömre bedel oluyor insanın tüm yorgunluğunu alıyor değil mi? sarılma faslını dört gözle bekliyorum
kızınla sana sarmaş dolaş günler:)