Monday, April 7, 2008

Sobe

Biz de sobelendik. Arınç bizi sobelemiş elbette ki keyifle yazacağım. Ama Arınç'tan konu çalarak yazacağım çünkü ben de fark ettim ki sevgili oğluşumun içimde olduğunu öğrendiğim ilk ana ilişkin hiçbir yazı yazmamışım.
Evliliğimiz 4. yılına girdiğinde artık senin için birçok anlamda hazırdık sevgili oğluşum. Seni çok büyük bir istek ve sevgiyle bekledik. Ben iş seyahati için İrlanda'ya gitmiştim ve senin artık benimle olduğunu ilk orada öğrendim. Babandan kmlerce uzakta. Hem de tam 10 günlük bir seyahatin 3. gününde. Ama bu harika haberi babana telefonda değil yüz yüze vermek istedim ve hayatımda ilk defa 7 gün hayatımın en önemli haberini kimseye söylemden dönmeyi bekledim. Bu arada babana haberi senin ağzından yazılmış bir kartla vermeye karar verdim ve üzerinde new baby yazan ve babay love şarkısı çalan bir kart aldım. Kartta şöyle yazıyor: babacığım merhaba, annem farkında olmadan beni de yanında İrlanda'ya götürmüş o da orada öğrendi ve çoook sevindi senin de çoook sevineceğini söyledi sizinle tanışmayı dört gözle bekliyorum bebişiniz mart 22, 2007 dublin.
Havaalalnında babana bu kartı ve senin için aldığım ilk eldivenle bereyi bir pakette verdim kartı görünce birbirimize sıkıca sarıldık ve artık hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağını anladık artık herşey çok daha güzel olacaktı çünkü sen hayatımıza girmiştin.
Seni çok seviyoruz iyi ki geldin.

No comments: