Monday, April 14, 2008

Doruk artık dönüyor

Doruk ilk defa 8 nisan 2008 salı günü tam anlamıyla döndü. Tam anlamıyla diyorum çünkü birkaç haftadır benim hafif yardımlarımla dönüyordu. Ama ilk kez kendi başına dönmeyi 8 nisanda başardı. O gün tam iki kere arka arkaya dönünce ben hemen telefona sarılıp, babamızı, anneannemizi, babaannemizi aradım:)) Aaaa ama gözümün önünde dönen çocuk iki kereden sonra sanki hiç dönmemiş havasına büründü. Akşam babamız gelince dönsün de babası da görsün diye neler denedim bizimkinde tık yok. Hem de bu tık taa ki düne kadar yoktu. Salıdan pazara Doruk dönme işini bir kenara bıraktı. Günlerine hiç dönmemiş havasında devam etti. Dün ise nihayet yeniden ve tam gaz dönmeye başladı. Hatta öyle ki yere yattığı an artık tutabilene aşk olsun. Ben bravo dedikçe yine dönüyor. Artık bu dönme işi pek bi hoşuna gitti ben bu sefer de unutur mu derken bugün de aynı hızla dönünce içim rahatladı. Babamız için de defalarca dönünce bi oh dedim.
Yani artık Doruk'u tutabilene aşk olsun...

2 comments:

Nurdan Gencturk said...

Tebrikler, tek başına dönmeyi başarmak önemli bir gelişim basamağı. Ama alt değiştirme savaşlarına hazır ol. Bayılıyorlar popoları çıplakken dönmeye. Bu arada Zeynep de bir süre ara vermişti dönmeye ama 7. ayda tekrar hız kazandı. Hem de her iki tarafa da ve birkaç tur. Aman dikkatli olmayı unutma ve bir anlığına bile olsa Doruk'u yüksek bir yerde yalnız bırakma sakın. Hatta en iyisi alt değiştirme işini artık yerde yapıp, oynaması için de Doruk'a yerde bir alan hazırlaman. Böylece aklın rahat olur...
sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası said...

Nurdancım,
alt değişiminde dönüşü yaşadık bile.Hakkaten bayılıyo popo açıkta dönsün:)Dorukun yerde oyun alanı hazır zaten o sayede dönmeye başladık. Yüksek yer konusunda çok haklısın alt değişimini parkında yapıyorum ama sabah uykusuna koltukta yatıyodu napıcaz bakalım:)
sevgiler,
esra