Tuesday, April 29, 2008

Sağlıklı mutlu günlerr


Geçen haftayı hasta ve sürekli evde geçirdik. Doktor 3-4 gün çıkarma demişti ama ben kontrole kadar çıkarmaya cesaret edemedim. Cuma günü bu sefer babamızı da yanımıza alaraktan İzmir'e gittik. Doktor ciğerlerini iyice bir dinledikten sonra ciğerlerin tamamen temizlendiğini söyledi. Üzerimden tonlarca yük kalktı. Bronşit ne de olsa her ne kadar başlangıçta da olsa korkuttu beni. E tabii hastalıktan kurtulduğumuz için bir önceki hafta yapılması gereken aşılarımız yapıldı. Bizimki çığlık çığlığa ortalığı ayağa kaldırdı neyse ki aşı bittikten hemen sonra neşesi yerine geliyor. Doruk'un doktorundan sonra bu sefer benim için doktora gittik. Benim öksürük ve burun akıntısı tam gaz devamdı çünkü. Meğer ben de bronşit geçirmişim artık sonlarındaymış. Nereden kaptıysak:( Doktorum Doruk'un doktoru ile konuşup bana ilaç verdi. Tabii hala daha Doruk sadece anne sütü aldığından antibiyotik yok hatta bana verilen ilaçlar bebek şuruplarının ilaç versiyonları ama baya işe yaradı artık çok daha iyiyim.
Şu ara 2-3 arkadaşımın bebekleri de bronşit oldu. Baya kötü bir salgın varmış. Çok dikkat etmek gerekiyor.
Bundan sonra sağlıklı ve mutlu günler olsun....

2 comments:

Nurdan Gencturk said...

İkinize de geçmiş olsun. Bizde de durumlar hemen hemen aynı. Zeynep toparladı ama Osman'la ben hala öksürüyoruz :((

nurdan

doruk'un sayfası said...

size de çok geçmiş olsun bu havalar herkesi mahvetti bir sıcak bir soğuk derken inşallah yaz çabucak gelir
sevgiler,